November 10, 2022

Lilys Botschafter Audiobook / Hörbuch


2022 is coming soon to an end, and I have a special surprise for my German-speaking readers. Three of my adorable and wise ambassadors have been turned into an audiobook. Listening to Ludwig, Lennon, and Leonardo’s life story with an amazing narrator will not only be entertaining but also inspiring for young and young-at-heart audiobook lovers! 

My German narrator Dirk Jacobs has done an incredible job. He has given my three little ambassadors Ludwig, Lennon, and Leonardo a voice. Each story is told differently and will touch the listener’s heart and soul. It is a perfect Swiss-German collaboration and a must-have for audiobook and dog lovers!

As a writer and lyricist, I use words to bring attention and awareness to the topics close to my heart. I feel privileged that I can collaborate with incredibly talented artists and give my Lily4Refugees project literally a voice for the voiceless.

Lilys Botschafter, written by Lily & Sima Amis, and narrated by German narrator Dirk Jacobs from Berlin Germany, is my very first German audiobook production and the perfect gift for audiobook lovers. It is going to be available in all audiobook stores right on time for Christmas except for audible.

If you like to find out more about my narrator Dirk Jacobs, take a look at my blogger magazine Read My Mind 2022.



Das Jahr 2022 neigt sich dem Ende zu und ich habe eine besondere Überraschung für meine deutschsprachigen Leser. Drei meiner bezaubernden und weisen Botschafter wurden in ein Hörbuch umgewandelt. Hör Dir die Lebensgeschichte von Ludwig, Lennon und Leonardo mit einem erstaunlichen Erzähler an. Die Geschichten sind nicht nur unterhaltsam, sondern auch inspirierend für junge und junggebliebene Hörbuchliebhaber!

Mein deutscher Erzähler Dirk Jacobs hat Unglaubliches geleistet. Er hat meinen drei kleinen Botschaftern Ludwig, Lennon und Leonardo seine Stimme gegeben. Jede Geschichte wird anders erzählt und berührt das Herz und die Seele des Zuhörers. Es ist eine perfekte schweizerisch-deutsche Zusammenarbeit und ein Muss für Hörbuch- und Hundeliebhaber!

Als Autorin und Song Texterin verwende ich Worte, um Aufmerksamkeit auf Themen zu lenken, die mir am Herzen liegen. Ich fühle mich privilegiert, dass ich mit unglaublich talentierten Künstlern zusammenarbeiten und meinem Lily4Refugees-Projekt buchstäblich eine Stimme für die Stimmlosen geben kann.

Lilys Botschafter“, geschrieben von Lily & Sima Amis, gesprochen vom deutschen Sprecher Dirk Jacobs, ist meine allererste deutsche Hörbuchproduktion und das perfekte Geschenk für alle Hörbuchliebhaber. Es wird pünktlich zu Weihnachten in allen Hörbuchläden außer Audible erhältlich sein. 

Wenn Du mehr über mein Erzähler Dirk Jacobs erfahren möchtest, wirf doch ein Blick in mein Blogger Magazin Read My Mind 2022!



No comments:

Post a Comment